Náš nástroj pro správu Vašeho oprávnění, které jste nám udělili, abychom mohli používat soubory cookie, je dočasně offline. Některé funkce vyžadující Váš souhlas s používáním souborů cookie proto mohou chybět.
ELEKTRICKÉ. VŠE PRÁVĚ ZDE.
Objevte, jak snadná může být jízda na elektřinu: bezproblémové řešení nabíjení, zážitek z jízdy, který je efektivní a vzrušující, a životní styl, který je 100% MINI." to " Objevte, jak snadná může být jízda na elektřinu: jednoduše řešené nabíjení, skvělý zážitek z efektivní a vzrušující jízdy, prostě životní styl, který je 100% MINI.


*Uvedené údaje o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě energie byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 ve znění platném v době schválení typu vozidla. Údaje se vztahují k vozidlu v základním vybavení v Německu a uvedené rozpětí zohledňuje volitelnou výbavu a rozdíly v rozměrech zvolených kol a pneumatik, které jsou dostupné u vybraného modelu, a mohou se během konfi gurace lišit. Hodnoty pro vozidla MINI vybavená vznětovými motory jsou již založené na nové metodice WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) a jsou přepočtené na hodnoty odpovídající NEDC (New European Driving Cycle), aby bylo možné zajistit porovnání mezi vozidly.
MINI Aceman E: Spotřeba elektrické energie (kombinovaná): 14,8-14,0 kWh/100 km, Emise CO2 (kombinované): 0 g/km. Dojezd na elektřinu (kombinovaný): 301-309 km.*, MINI Cooper E: Spotřeba elektrické energie (kombinovaná): 14,3-13,8 kWh/100 km, Emise CO2 (kombinované): 0 g/km. Dojezd na elektřinu (kombinovaný): 290-300 km.*,
MINI Countryman E: Spotřeba elektrické energie (kombinovaná): 17,4 - 15,7 kWh/100 km, Emise CO2 (kombinované): 0 g/km. Dojezd na elektřinu (kombinovaný): 423-462 km*.
Výhody elektrických vozů.


ČISTÉ SVEZENÍ.


SNADNÉ NABÍJENÍ.


Úspora provozních nákladů.
Díky menšímu počtu pohyblivých částí, bez olejových filtrů, zapalovacích svíček a výfukových systémů zůstávají Vaše náklady na údržbu nízké. Navíc nabíjení je často levnější než tankování, takže z pohledu druhu pohonu je každá jízda efektivní nejen pro celou planetu, ale i pro Vaši peněženku." to "Menší počet pohyblivých částí a absence olejových filtrů, zapalovacích svíček a výfukových systémů snižují Vaše náklady na údržbu.


POCIT Z JÍZDY JAKO V MOTOKÁŘE.


NOVÁ RODINA ČISTĚ ELEKTRICKÝCH MINI.
MINI NAVIGACE: BEZSTAROSTNÉ CESTOVÁNÍ.




APLIKACE MINI: VÁŠ CHYTRÝ ELEKTRONICKÝ SPOLEČNÍK NA CESTÁCH.
*Uvedené údaje o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě energie byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 ve znění platném v době schválení typu vozidla. Údaje se vztahují k vozidlu v základním vybavení v Německu a uvedené rozpětí zohledňuje volitelnou výbavu a rozdíly v rozměrech zvolených kol a pneumatik, které jsou dostupné u vybraného modelu, a mohou se během konfi gurace lišit. Hodnoty pro vozidla MINI vybavená vznětovými motory jsou již založené na nové metodice WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) a jsou přepočtené na hodnoty odpovídající NEDC (New European Driving Cycle), aby bylo možné zajistit porovnání mezi vozidly.
NA CO SE NÁS ČASTO PTAJÍ.
Teplota je klíčovým vnějším faktorem, který ovlivňuje výkon a kapacitu baterie. S tímto faktorem jste se nepochybně setkali u svého mobilního telefonu: jeho kapacita je při velmi nízkých teplotách omezena. Stejné je to i s Vaším vozem Vliv teploty však zde může být minimalizován díky optimalizovaným provozním strategiím. A věděli jste, že úroveň nabití baterie poskytuje také informace o aktuálním dojezdu? Kromě teploty je dojezd do značné míry ovlivněn Vaším osobním stylem jízdy a také faktory spotřebovávajícími energii, jako je klimatizace, použití přívěsu, množství zavazadel atd. Zdaleka nejdůležitějším faktorem z hlediska stylu jízdy je zvolená rychlost na dálnici.
Pokud potřebujete nabíjet na cestách, Vaše čistě elektrické MINI se před příjezdem k rychlonabíjecí stanici se stejnosměrným proudem na nabíjení samo připraví. To znamená, že vysokonapěťová baterie bude po příjezdu k nabíjecí stanici nastavena na optimální provozní teplotu, což zvýší možný nabíjecí výkon a zkrátí dobu nabíjení.
Kapacita národní rozvodné sítě není tak velký problém, jak si většina lidí myslí. Zvyšování počtu elektromobilů na trzích v EU je zatím velmi snadno předvídatelný proces a souběžně s ním se neustále rozvíjí elektrická nabíjecí síť. V blízké budoucnosti není potřeba nových kapacit na výrobu elektřiny. Podniky veřejných služeb měly čas na to, aby plánovaly dopředu. Situace se však v různých zemích liší. Například v severní Evropě je vývoj bezproblémový díky silným rozvodným sítím a již zavedenému systému vytápění elektřinou. V jiných oblastech Evropy je vývoj o něco obtížnější vzhledem k jednofázovým energetickým systémům a starším objektům. I zde se však infrastruktura stále vyvíjí. Tato odpověď má ve skutečnosti „nečekaný“ zvrat, protože elektromobily mohou být důležitým zdrojem flexibility energetického systému. Elektromobily spíše než jako hrozba pro stabilitu nebo kapacitu sítě fungují jako velké baterie na kolech. Umožňují ukládání energie a její pozdější využití. V příštích několika letech budeme mít k dispozici skupinu nabíječek pro elektromobily, které budou využívány jako sdružené zásobníky energie.
Elektrické hnací ústrojí má mnohem méně pohyblivých částí než spalovací motory, což znamená, že údržba elektromobilů může být levnější,. Kromě úspory nákladů na servis mohou nižší náklady na spotřebovanou elektřinu při nabíjení doma časem přispět k dalším úsporám. Přestože mohou být některé aspekty vlastnictví elektromobilu levnější než náklady spojené s vozem vybaveným spalovacím motorem, můžete očekávat, že tradiční automobilové díly, jako jsou pneumatiky a brzdové destičky, budou stát přibližně stejně.