KLASICKÉ MINI. S ELEKTRICKÝM POHONEM.

Když řídíte čistě elektrické MINI, zažijete všechny vzrušující pocity bez zbytečného hluku. Je to legendární ovladatelnost jako u motokáry, umocněná okamžitě dostupným točivým momentem a plynulou akcelerací. Za volantem je každá zatáčka ostřejší a každý sprint více vzrušující. Elektrická jízda však není jen o výkonu. Je také o efektivitě, inteligentní rekuperaci a péči o baterii. Od brzdění, které vrací energii, až po nabíjecí návyky, díky nimž vydržíte déle na cestě – takto ze svého MINI vytěžíte na každém kilometru maximum.

DOPORUČENÍ PRO OPTIMALIZACI ŽIVOTNOSTI BATERIE VAŠEHO ELEKTRICKÉHO VOZU.*

Rychlost, jakou se baterie nabíjí závisí na výbavě vozu, stavu nabití a kondici baterie, teplotě baterie, individuálním jízdním stylu, používání pomocných spotřebičů, okolní teplotě a nabíjecím výkonu používané nabíjecí stanice.

 

10 zlatých pravidel elektrického MINI.

NAŠE PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA NA BATERII PRO VAŠE PLNĚ ELEKTRICKÉ MINI.

*Platí smluvní podmínky

Prodloužená záruka* Vás chrání před neočekávanými náklady v případě materiální nebo výrobní vady vysokonapěťové baterie. Pro všechny čistě elektrické modely MINI platí po dobu 8 let nebo do ujetí maximálně 160 000 km. Rozhodující je vždy to, co nastane dříve. Vaše čistě elektrické MINI je také vybaveno zárukou* proti stárnutí baterie. Ta Vám zajistí dlouhodobou mobilitu s využitelnou kapacitou minimálně 70 % ve srovnání se stavem nové baterie. Záruka platí po dobu 8 let nebo do ujetí 160 000 km. Rozhodující je vždy to, co nastane dříve.

NA CO SE NÁS ČASTO PTAJÍ.

Baterie elektrických vozidel se mohou pomalu vybíjet, když se nepoužívají, a to v důsledku tzv. samovybíjení. K tomuto jevu dochází přirozeně u všech baterií, protože i když se vozidlo nepoužívá, dochází postupem času k úbytku malého množství energie. Rychlost vybíjení je však obvykle nízká a nejnovější elektrická vozidla MINI jsou díky pokročilým systémům řízení baterií navržena tak, aby se samovybíjení minimalizovalo.
Životnost baterie můžete ovlivnit inteligentním plánováním nabíjení. Baterii je nejlepší nabít krátce před plánovaným odjezdem. To platí zejména pro noční nabíjení střídavým proudem. K tomuto účelu můžete využít praktickou funkci „Nabíjení v určitém časovém rozmezí“ v aplikaci MINI. Ta vám umožní nastavit optimální čas zahájení nabíjení. Díky tomu bude Váš vůz perfektně připraven na další cestu. V každodenním provozu je nabíjení střídavým proudem nejlepší volbou pro uchování kapacity akumulátoru. Nabití baterie na 80 procent prodlužuje její životnost a zvyšuje nabíjecí výkon. Plánujete delší cestu? Pak jsou pro rychlé zastávky po cestě ideální stejnosměrné rychlonabíječky podél trasy. Pokud nemáte v plánu používat svůj elektrický vůz MINI delší dobu, měli byste jej udržovat v nabitém stavu mezi 30 a 50 procenty. Tím také dlouhodobě zachováte funkčnost baterie.
Elektromobilita MINI – teaser – technologie – elektrický Aceman Elektromobilita MINI – teaser – technologie – elektrický Aceman

Elektrické MINI ACEMAN.

Od 10 290 Kč s DPH měsíčně disclaimer

Elektrické MINI Cooper.

Od 9 590 Kč s DPH měsíčně disclaimer
Elektromobilita MINI – technologie – nové elektrické MINI Cooper Elektromobilita MINI – technologie – nové elektrické MINI Cooper
Elektromobilita MINI – technologie – nové elektrické MINI Countryman Elektromobilita MINI – technologie – nové elektrické MINI Countryman

Elektrické MINI Countryman.

Od 12 290 Kč s DPH měsícně disclaimer

*Uvedené údaje o spotřebě paliva, emisích CO2 a spotřebě energie byly stanoveny podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 715/2007 ve znění platném v době schválení typu vozidla. Údaje se vztahují k vozidlu v základním vybavení v Německu a uvedené rozpětí zohledňuje volitelnou výbavu a rozdíly v rozměrech zvolených kol a pneumatik, které jsou dostupné u vybraného modelu, a mohou se během konfi gurace lišit. Hodnoty pro vozidla MINI vybavená vznětovými motory jsou již založené na nové metodice WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) a jsou přepočtené na hodnoty odpovídající NEDC (New European Driving Cycle), aby bylo možné zajistit porovnání mezi vozidly.