Náš nástroj pro správu vašeho oprávnění, které jste nám udělili, abychom mohli používat soubory cookie, je dočasně offline. Některé funkce vyžadující váš souhlas s používáním souborů cookie proto mohou chybět.
MINI INFORMACE O SVOLÁVACÍCH AKCÍCH.
Na vozidla se mohou vztahovat různé úpravy nebo svolávací akce vycházející z konstrukčních nebo výrobních tolerancí, které mají zajistit bezpečný provoz nebo kvalitu provozování vozidla.
A protože za kvalitu a bezpečnost našich produktů cítíme odpovědnost, připravili jsme vyhledávací funkci, která umožní zkontrolovat, zda se na váš vůz nevztahuje některé z těchto opatření. Pokud ano, váš MINI Autorizovaný Dealer vám kdykoliv ochotně poskytne pomoc, jež vás nebude nic stát.
ODPOVĚDI NA NĚKOLIK OTÁZEK.
Co je to VIN?
Každý vůz má své vlastní identifikační číslo (VIN), které vždy tvoří 17 alfanumetických znaků.
Kde najdu své 17místné číslo VIN?
1. Ve vozidle:
- Palubní deska
- Rám dveří
- Motorový prostor
- U rezervního kola (pokud je ve výbavě)
2. Velký technický průkaz
3. Osvědčení o registraci vozidla
4. Pojistná smlouva
5. Dokumenty z návštěvy servisu (např. štítek s termínem další návštěvy)
Kdo platí servis/náklady na opravu?
Za technické nebo bezpečnostní svolávací akce na sebe všechny náklady přebírá MINI.
V případě, že se na váš vůz vztahuje svolávací akce nebo technická kampaň, si můžete zde online sjednat návštěvu servisu nebo vyhledat MINI Servis ve vašem okolí.
V případě dotazů, prosím, kontaktujte svůj MINI Servis nebo náš MINI zákaznický servis dostupný na telefonním čísle 296 330 868 (v České republice).