Náš nástroj pro správu vašeho oprávnění, které jste nám udělili, abychom mohli používat soubory cookie, je dočasně offline. Některé funkce vyžadující váš souhlas s používáním souborů cookie proto mohou chybět.
UDRŽITELNOST
UŽ SE NELZE OHLÍŽET ZPĚT.
NÁŠ ZÁVAZEK.
V MINI se snažíme být průkopníky rovnováhy mezi výkonem a ikonickým designem vozů MINI a šetrným přístupem k životnímu prostředí. Tento závazek se rodí z našich činů. Nyní nabízíme interiér zcela šetrný ke zvířatům, bez kůže, s použitím udržitelných, částečně recyklovaných materiálů. Náš 2D plochý úplet pro palubní desky, výplně dveří a víka je vyroben z více než 90 % z recyklovaných polyesterových vláken. A naše kola nové generace jsou nyní vyrobena až z 30 % z druhotného hliníku.
K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ PŘÁTELSKÉ ALTERNATIVNÍ MATERIÁLY.
Pro MINI jsou nyní k dispozici interiéry bez použití materiálů pocházejících ze zvířat, můžeme nabídnout zajímavé alternativy kůže. Inovativní čalounění sedadel vyrobené z pletených 100% recyklovaných textilií, které poskytují stejnou prvotřídní kvalitu a komfort sezení jako kůže, zajišťují, že pokud jde o vzhled, pocit při dotyku a funkčnost, nedochází ke kompromisům. Naše nové volanty splňují všechna náročná kritéria z pohledu vzhledu, opotřebení a odolnosti.
RECYKLOVANÉ TKANINY A TEXTILIE.
Palubní deska a loketní opěrky ve dveřích jsou nyní čalouněné tkanou textilií vyrobenou z recyklovaného polyesteru. Po inovativním procesu výroby, při kterém se z více než 90 % recyklovaných polyesterových vláken vytvoří 2D plochá tkanina, tuto textilii použijeme na pletených částech palubní desky a výplní dveří. Tento proces spotřebuje o přibližně 98 % méně vody než bavlna a ve srovnání s běžným zpracováním polyesteru snižuje emise CO2 přibližně o 80 %.
NA PRVNÍM MÍSTĚ JE ZNOVUPOUŽITÝ HLINÍK.
Naší hlavní zásadou při navrhování a vývoji produktů je „recyklované na prvním místě“. Kola nové generace našich vozů MINI mají podíl až 70 % znovupoužitého hliníku pocházejícího z hliníkového šrotu. Ve spojení s používáním zelené elektřiny tím ve srovnání s výrobou využívající výhradně nový hliník ušetříme přibližně 90 % energie. Výroba sekundárního hliníku je spojena s o 95 % nižšími emisemi skleníkových plynů.